Polecenia funbota - bota rozrywkowego (Izomer)

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o kanale, poznać historię jego powstawania, dowiedzieć się kto nim administruje i jaki jest regulamin, zobaczyć osiągnięcia naszych najlepszych graczy oraz sprawdzić globalny ranking Q-punktów, bądź poczytać kompendium wiedzy o quizach IRC-owych.

Polecenia: IRC, quizbot, statbot, funbot

Polecenia funbota - bota rozrywkowego (Izomer)

Post#1 napisany przez wilk » poniedziałek, 27 lutego 2006, 00:17

Dodatkowe polecenia obsługiwane przez bota rozrywkowego (treść komend jest wytłuszczona, argumenty wyróżnione są kursywą, przy czym te wymagane zostały podkreślone; polecenia są chronione przed zbyt częstym używaniem — bot może wówczas nie odpowiedzieć).

  • !bar

    Miły dodatek dla zgłodniałego gracza oferujący wirtualne napitki i przekąski. Po wpisaniu polecenia wyświetla się lista dostępnych produktów. Można je zamawiać dla siebie lub podanej osoby. Oczywiście są też specjały spoza menu… ;)

  • !butelka

    Nieskomplikowana i wszystkim dobrze znana gra w butelkę. Pamiętaj, że musisz wykonać wylosowane zadanie — nie ma wycofywania się, trzeba było nie kręcić. :P

  • !kula tekst?
    !kula tekst!
    !kula tekst
    !kula

    Sprawdź co Ci powie szklana kula. Nie krępuj się, zadaj pytanie. Możesz też na nią nakrzyczeć, jeśli odpowiedź Ci się nie spodoba lub po prostu coś jej napisać bez emocji.

  • !szyfr
    !szyfr litery

    Zabawa polega na odgadnięciu pięcioliterowego(A-Z) szyfru zanim upłynie czas (10 minut). Pierwsze wywołanie losuje tajny szyfr, w kolejnych podawaj swoje typy, np.
    !szyfr abcde
    . Za każdym razem bot udzieli podpowiedzi, czy litera na danej pozycji jest już poprawna (zielony plus „+”), ta litera występuje w innym miejscu szyfru (żółta falka „~”) lub też litera szyfru jest bliżej Z (czerwone „^”) albo bliżej A (czerwone „v”), niż podana przez Ciebie. Zgadywać może cały kanał jednocześnie.

    Jeśli wolisz grę indywidualną, to rozpocznij ją poleceniem
    !szyfr -
    .

    Domyślna długość szyfru to 5 znaków, ale możesz poprosić operatorów o jej zmianę.

  • !zgaduje
    !zgaduje liczba

    Spróbuj odgadnąć liczbę, o której pomyślał bot, zanim upłynie czas (5 minut). Pierwsze wywołanie losuje liczbę, w kolejnych podawaj swoje typy, np.
    !zgaduje 1000
    . Za każdym razem bot udzieli podpowiedzi, czy jego liczba jest większa, czy mniejsza niż Twoja. Zgadywać może cały kanał jednocześnie.

    Jeśli wolisz grę indywidualną, to rozpocznij ją poleceniem
    !zgaduje -
    .

    Domyślny zakres losowania tajnej liczby wynosi od 1 do 10000, ale możesz poprosić operatorów o jego zmianę.

  • !oczko

    Spróbuj swoich szans w połączeniu gier Oczko/Blackjack, Kostki i 7-11. Celem gry jest wyrzucenie sumy oczek równej 11 (12 i więcej to fura - przegrana), wyższej niż oczka wylosowane bota lub też 7 (ale tylko jako kombinacja 1+6/6+1 w dwóch pierwszych rzutach i które przegrywa tylko z 11). Jeśli uzbierasz już zadowalającą sumę oczek, to wpisz
    !koniec
    (o ile nie trafiono wcześniej oczka/fury). Gra odbywa się przeciwko AI bota i trwa maksymalnie 5 minut. Jednocześnie może odbywać się tylko jedna gra na kanale.

    Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz grać przeciwko botowi, to rozpocznij grę poleceniem
    !oczko -
    .

  • !kik
    !kik pole

    Sprawdź swoją taktykę i zagraj z botem w klasyczne Kółko i Krzyżyk. Pierwsze wywołanie startuje grę, a w kolejnych podawaj pole, które chcesz zająć (Ty zawsze masz kółko „o”), np.
    !kik A1
    . Gra odbywa się przeciwko AI bota i trwa maksymalnie 15 minut. Jednocześnie może odbywać się tylko jedna gra na kanale.

    Ponieważ dwójka dobrych graczy zawsze doprowadza do remisu — bot został nieco osłabiony. ;)

  • !papier, !kamien, !nozyczki

    Zagraj z bocikiem w klasyczną grę i sprawdź ile masz szczęścia. Kamień niszczy nożyczki, nożyczki tną papier, papier owija kamień.

  • !moneta, !orzel, !reszka

    Obstaw wynik i rzuć monetą — może pomoże Ci to podjąć jakąś decyzję. Lub wybierz stronę monety i sprawdź ile masz szczęścia.

  • !kostka
    !kostka liczba_kostek
    !kostka liczba_kostek liczba_oczek

    Gdy nie masz prawdziwej kostki pod ręką, to możesz skorzystać z naszej. Ta kostka nie jest szlifowana. ;) W razie potrzeby możesz rzucić kilkoma kostkami naraz, a także wybrać rodzaj kostek (liczba oczek).

  • !karta

    Potasuj karty i wyciągnij jedną w ciemno. Nasze karty nie są znaczone! ;)

  • !tarot

    A może chcesz powróżyć? Sprawdź jakie karty Tarota los Ci ujawni. (opisów kart brak z uwagi na wiele różnych źródeł i ich interpretacji, zamiast tego podane jest kilka odmian nazw)

  • !liczba

    Wylosuj sobie stałą matematyczną/fizyczną wraz z ciekawym komentarzem.

  • !los, !kto, !kogo, !ukogo, !komu, !ktory, !ktora, !kim, !zkim, !okim, !czyj, !czyja, !czyje

    Wylosuj inną osobę z kanału i… to już pozostawiamy Twojej wyobraźni. ;) Z uwagi na to, by nie irytować innych użytkowników częstym wołaniem (hilight) polecenie to ma dość długi czas opóźnienia pomiędzy użyciami.

    Jeśli jako pierwszy argument podasz „@” np.
    !ktory @ jest fajny?
    , to wylosuje osobę tylko spośród operatorów, jeśli „+” to spośród voice, znak „-” określa zwykłych użytkowników. Można także łączyć te grupy podając np. „@-”. Brak argumentu, „@+-”, „*” lub dowolny inny tekst (quizowicze często lubią zadawać pytania np.
    !kto nie skacze?
    ;)) spowoduje domyślny wybór spośród wszystkich obecnych nicków.



  • !oblicz wyrażenie_matematyczne lub ? wyrażenie_matematyczne

    Potrzebujesz rozwiązać jakieś zadanie domowe i nie masz pod ręką kalkulatora? Służymy pomocą!

    • Liczby zmiennoprzecinkowe.

      Kalkulator sprowadza zawsze wynik do najbliższej argumentom postaci numerycznej. Jeśli wynik ma być liczbą zmiennoprzecinkową, to musisz podać przynajmniej jedną z wartości w takiej postaci (istotne np. przy dzieleniu), czyli np.
      !oblicz 1 / 2.0
      (w przeciwnym razie „1 / 2 = 0”). Lub też objąć jeden ze składników w funkcji
      double()
      .

    • Stałe fizyczne i matematyczne.

      Dostępne są takie stałe (konieczne jest wpisanie ich dużymi literami):

      — E — liczba Eulera
      — PI — ludolfina (Pi)
      — PHI — złoty podział
      — D2R i R2D — konwersja stopnie<->radiany np. „!oblicz sin(45*D2R)”, można napisać też „!oblicz sin(45°)”
      — DEG2RAD i RAD2DEG — to samo co wyżej
      — C — prędkość światła w próżni [m/s]
      — AU — jednostka astronomiczna [m]
      — LY — rok świetlny [m]
      — G — stała grawitacji [m^3/(kg*s^2)]
      — GN — przyspieszenie ziemskie normalne [m/s^2]
      — U0 — przenikalność magnetyczna próżni [H/m]
      — E0 — przenikalność elektryczna próżni [F/m]
      — T0 — zero bezwzględne [°C]
      — Q — ładunek elektryczny elementarny - protonu [C]
      — ME — masa spoczynkowa elektronu [kg]
      — H — stała Plancka [J*s]
      — HE — stała Plancka [eV*s]
      — H2 — zredukowana stała Plancka / stała Diraca [J*s/rad]
      — H2E — zredukowana stała Plancka / stała Diraca [eV*s/rad]
      — R — stała gazowa [J/(mol*K)]
      — K — stała Boltzmana [J/K]
      — NA — stała Avogadro [1/mol]
      — KE — stała Boltzmana [eV/K]


    • Zmiana systemu liczbowego.

      Wynik podawany jest jako liczba dziesiętna. Jeśli wynik ma być w zapisie szesnastkowym, to należy wstawić na początku prefiks „hex:” np.
      !oblicz hex: 2+2
      (spacja jest opcjonalna). Dla systemu ósemkowego jest to „oct:”, a dla dwójkowego „bin:”. Konwersja ta działa tylko dla liczb całkowitych. Jeśli wynik ma być podany jako liczba bez znaku, to trzeba dodać znak „+” przed „:” np.
      !oblicz hex+: -5
      zwróci „0xfffffffffffffffb”. Ten rodzaj konwersji limitowany jest do liczb długości „long long” (64 bity).

      Można wybrać też dowolną podstawę systemu liczenia od 2 do 36 jako liczbowy prefiks np.
      !oblicz 5: 5+7
      — w tym przypadku konwertowane są także liczby zmiennoprzecinkowe. Tutaj nie ma żadnego limitu dla liczb całkowitych, ale problem pojawia się z liczbami typu „double”, które są wewnętrznie zapisywane w notacji naukowej (np. „1,61e+50”), z którą konwerter sobie nie radzi.

      Jeśli zmianie podlegać ma liczba na wejściu obliczeń, to zastosować można funkcję
      base(liczba, podstawa)
      , która zamieni ją na postać dziesiętną. Z uwagi na to, iż argumenty funkcji muszą być zapisane cyframi, to dopuszczalne wartości podstawy systemu liczbowego mogą zawierać się tylko od 2 do 10. Funkcja zakłada, że podana liczba jest zapisana we właściwej postaci. Dopuszczalne są liczby zmiennoprzecinkowe.

      W przypadku konwersji do zapisu szesnastkowego dostępne jest także formatowanie wyniku do zadanego rozmiaru poprzez drugi prefiks — „w:” (word) albo „s:” (short) dla 16 bitów, „d:” (dword) albo „l:” (long) dla 32 bitów, „q:” (qword) dla 64 bitów i „o:” (oword) dla 128 bitów. Ponadto dostępny jest prefiks „c:” albo „#:”, który stylizuje wynik na szesnastkowy zapis koloru RGB (do użycia np. w arkuszach CSS). Przykładowo
      !oblicz hex:d: 2023
      zwróci „0x000007e7”.

    • Brak limitu liczby cyfr w liczbie oraz czas obliczeń.

      Ponieważ kalkulator pozwala operować na liczbach całkowitych o tysiącach cyfr (limitem jest tylko pamięć), a taki wynik może powodować flood serwera IRC przez bota podczas zwracania odpowiedzi — z tego powodu zbyt długi wynik jest ograniczany do max. 100 cyfr i na jego końcu pojawi się „(...)”.

      Ponadto z uwagi na rosnącą czasochłonność obliczeń funkcje
      fact(x)
      oraz
      fib(x)
      mają ograniczony zakres przyjmowanego parametru i po przekroczeniu odpowiednio 2000 i 20000 zwracają „Inf”.

    • Problem z dokładnością numeryczną i zaokrąglanie.

      Z uwagi na sposób zapisu w komputerach liczb zmiennoprzecinkowych czasem mogą pojawić się niespodzianki w postaci np. „0.1 + 0.2 = 0.30000000000000004”. Postanowiliśmy, że nie będziemy ingerować w sposób obliczeń na liczbach zmiennoprzecinkowych (standard IEEE) i pozostawimy to do decyzji użytkowników.

      Aby zniwelować ten błąd precyzji można za wyrażeniem podać znak „@”, lecz odbędzie się to kosztem miejsc po przecinku w wyniku. Dostawiając za znakiem „@” liczbę (zakres 0-17) można zaokrąglić wynik do wybranej liczby cyfr po przecinku np.
      !oblicz 2 / 3.0 @3
      równe jest „0.667”.

      Precyzję można także zmieniać dla poszczególnych fragmentów obliczeń za pomocą funkcji
      prec(liczba, precyzja)
      .

    • Zapamiętywanie poprzednich obliczeń.

      Kalkulator pozwala na zapamiętanie całości lub fragmentów poprzednich obliczeń w celu ponownego ich wykorzystania. Można więc napisać np.
      !oblicz def(1, 10 * sin(d2r(45))) + def(2, cos(d2r(45)))
      (sama funkcja „def” także zwraca wynik), a następnie przywołać zapamiętaną wartość (indeks musi być niestety liczbą) poprzez np.
      !oblicz 15 * use(2)
      .

      Co więcej zapamiętywanie odbywa się już w trakcie dokonywania obliczeń, więc odwoływać możemy się nawet w tej samej formule np.
      !oblicz def(1, 2 ** 4 + 1) + 2 * use(1)
      .

      Ponadto kalkulator zapamiętuje wynik poprzedniego obliczenia i można do niego się odwołać poprzez funkcję
      prev()
      .

    • Ciąg wielu obliczeń jednocześnie.

      Jeśli potrzeba wykonać jednocześnie wiele obliczeń, to można je oddzielić średnikiem („;”) i zostaną obliczone kolejno w jednym zapytaniu, np.
      !oblicz 1 + sqrt(5) ; hex: 1234 ; sin(45°) @5 ; prev() + 2
      .

      W tym trybie funkcja
      prev()
      dotyczy poprzedniego segmentu obliczeń.

    • Dostępne operatory i funkcje matematyczne.

      Kalkulator pozwala wykonywać takie działania i posiada takie funkcje matematyczne. Ponadto dodane ma:

      minmax(x, min, max)
      — limituje liczbę do granic przedziału
      fact(x)
      — silnia (max. 2000)
      fib(n)
      — n-ty wyraz ciągu Fibonacciego (max. 20000)
      sign(x)
      — znak liczby
      avg(...)
      — średnia arytmetyczna podanych liczb
      rms(...)
      — średnia kwadratowa podanych liczb
      med(...)
      — mediana podanych liczb
      asum(a1, n, r)
      ,
      asumn(a1, an, n)
      — suma ciągu arytmetycznego
      gsum(a1, n, q)
      — suma ciągu geometrycznego
      gcd(x, y)
      albo
      nwd(x, y)
      — największy wspólny dzielnik dwóch liczb
      lcm(x, y)
      albo
      nww(x, y)
      — najmniejsza wspólna wielokrotność dwóch liczb
      d2r(x)
      ,
      r2d(x)
      — konwersja stopnie<->radiany (to samo co przemnożenie przez stałą D2R/R2D)
      deg2rad(x)
      ,
      rad2deg(x)
      — to samo co wyżej
      base(x, p)
      — konwertuje liczbę z systemu o podstawie „p” do postaci dziesiętnej
      prec(x, d)
      — zmiana precyzji liczby do podanej „d” liczby cyfr po przecinku (to samo co globalny operator @d)

      longip(oktet_1, oktet_2, oktet_3, oktet_4)
      — konwertuje adres IP na liczbę
      bmi(kg, cm)
      — oblicza BMI
      rgb(red, green, blue)
      — konwertuje kolor RGB na liczbę
      hsl(hue, saturation, lightness/luminescence)
      — konwertuje kolor z przestrzeni HSL na liczbę (RGB)
      hsv(hue, saturation, value/brightness)
      — konwertuje kolor z przestrzeni HSV na liczbę (RGB)

      prev()
      — zwraca wynik poprzedniego obliczenia
      def(id, x)
      — zapamiętanie wyniku obliczeń (id musi być liczbą, niestety)
      use(id)
      — przywołanie zapamiętanego wyniku obliczeń
    Tak, jest to całkiem zaawansowany kalkulatorek! :)

  • !hex2ip zapis_szesnastkowy

    Dekoduje zapisany szesnastkowo adres IP na zapis oktetowy.

  • !rzym zapis_rzymski
    !rzym liczba

    Konwertuje liczbę zapisaną w systemie rzymskim na nasz lub w drugą stronę (zakres: 1-3999). (znaki rzymskie to: M, D, C, L, X, V, I)

    Jeśli zapis rzymski poprzedzisz gwiazdką („*”), to nie będzie wymagany formalny zapis (kolejność literałów) i można podać dowolny układ.

  • !morse tekst
    !morse kod_morse'a

    Konwertuje podany tekst na alfabet Morse'a lub w drugą stronę (spacja oddziela litery, znak „/” oddziela wyrazy). Obsługiwane są także cyfry i wiele znaków interpunkcyjnych oraz specjalnych.

  • !biorytm data_urodzin

    Oblicza szereg cykli biometrycznych dla podanej daty urodzenia. Oprócz podstawowych cykli wylicza także I-Ching oraz ich różne pochodne. Podaje także informację o trendzie narastającym/opadającym (+/-) oraz czy zbliża się niekorzystne przejście przez zero (0) lub minimum/maksimum (v/^). Wyliczana jest też liczba przeżytych dni.

    Wyznaczane biorytmy:
    — fizyczny, emocjonalny, intelektualny (klasyczne cykle) plus intuicji/współczucia
    — estetyki, samoświadomości, duchowy (I-Ching)
    — biegłości, pasji, mądrości (kombinowane)
    — percepcji, psychiki, sukcesu (kombinowane)

  • !bmi waga wzrost
    /msg Izomer bmi waga wzrost

    Wylicz swój BMI na podstawie podanej wagi (w kg) oraz wzrostu (w cm). Wskazuje także optymalny przedział wagowy dla podanego wzrostu.

    Jeśli wolisz, to możesz wysłać polecenie prywatnie do bota i tylko Ty ujrzysz swój wynik.

  • !wybierz lista_wyrazów

    Potrzebujesz wybrać jeden wyraz spośród wielu? Podaj je wszystkie i bot wylosuje jeden z nich za Ciebie. Jeżeli wybór ma być pomiędzy kilkuwyrazowymi frazami, to oddziel je przecinkami i wówczas spacja będzie mogła być użyta normalnie. Jeśli podasz tylko jeden wyraz, to bot wybierze pomiędzy nim, a »nie« nim.

  • !pary lista_wyrazów / !trojki lista_wyrazów / !czworki lista_wyrazów

    W razie potrzeby bocik może także dobrać podane wyrazy w losowe pary, trojki lub czwórki elementów. Przydać się to może np. do pogrupowania nicków w drużyny do jakichś zawodów.

  • !losowa
    !losowa maksimum
    !losowa minimum maksimum

    Polecenie zwraca liczbę wylosowaną z przedziału od 1 do 100 włącznie. Można wybrać inną wartość maksymalną lub zmienić cały przedział (tylko liczby całkowite dodatnie).

  • !urlenc tekst / !urldec tekst
    !hex tekst / !unhex tekst
    !base64 tekst / !unbase64 tekst

    Polecenia te służą do zakodowania i odkodowania ciągu znaków za pomocą kodowania procentowego (wszystkie znaki inne niż 0-9 oraz a-z są zamieniane na postać szesnastkową poprzedzoną znakiem „%”). Dodatkowo zwracana jest postać z zamienionymi wszystkimi znakami oraz w razie potrzeby postać HTML5 (znaki „-._*” pozostają) i URI (znaki „-._~” pozostają).

    Druga para poleceń konwertuje tekst na zapis szesnastkowy i odkodowuje do postaci tekstowej.

    Trzecia para poleceń dokonuje zamiany na kodowanie transportowe base64 i z powrotem.

  • !rot13 tekst / !rot18 tekst / !rot47 tekst / !atbash tekst / !phone tekst / !scout tekst

    Dokonuje odpowiednio: transliteracji podanego tekstu za pomocą algorytmu ROT13, ROT18 (to samo co rot13, ale też z cyframi) lub ROT47, transliteracji algorytmem Atbasz, transliteracji w oparciu o klawiaturę telefoniczną (23/456/789/0) lub transliteracji podanego tekstu za pomocą szyfru harcerskiego (GA-DE-RY-PO-LU-KI).

  • !sha256 tekst / !sha1 tekst / !md5 tekst / !crc32 tekst / !adler32 tekst / !sum32 tekst
    !skrot tekst

    Oblicza skrót SHA256, SHA1, MD5, sumę kontrolną CRC32, sumę kontrolną Adler32, bądź sumę bajtową znaków Sum32 podanego tekstu.

    Możesz użyć też ogólnego polecenia, które wyliczy wszystkie dostępne skróty i sumy kontrolne dla podanego tekstu.

  • !odwroc tekst

    Polecenie to po prostu… zwraca podany tekst od końca. W przypadku tekstu z kilkoma wyrazami odwraca też poszczególne wyrazy osobno zachowując ich kolejność oraz odwraca kolejność wyrazów, bez ich zmiany.

  • !anagram tekst

    Zwraca rozsypankę liter składających się na podane hasło. W przypadku tekstu z kilkoma wyrazami mieszane są także poszczególne wyrazy osobno oraz sama kolejność wyrazów.

  • !sortuj tekst

    W razie potrzeby możesz także posortować jakiś tekst. Zwracane są cztery sposoby: sortowanie poszczególnych literek w każdym z wyrazów osobno (np. „Ala ma kota” -> „Aal am akot”), sortowanie słownikowo całych wyrazów bez zmiany kolejności samych liter (np. „Ala kota ma”), jak poprzednie i dodatkowo wyrazy sortowane są pod względem ich długości (np. „ma Ala kota”) oraz sortowanie znaków ze wszystkich wyrazów razem (np. „Aaaaklmot”).

  • !duze tekst / !male tekst / !tytul tekst / !zamien tekst

    Polecenia te przekształcają podany tekst odpowiednio: na duże litery, na małe litery, ustawiają pierwszą dużą literę dla każdego z wyrazów oraz zamieniają duże na małe i odwrotnie.

  • !ascii tekst

    Konwertuje podany tekst na listę odpowiadających mu kodów ASCII.

  • !levenshtein wyraz1 wyraz2
    !levenshtein text1 | text2

    Oblicza tzw. odległość Levenshteina pomiędzy podanymi dwoma wyrazami. Wstawienie, usunięcie, zamiana znaku zwiększa odległość o 1.

    Jeżeli chcesz użyć wielowyrazowych haseł, to rozdziel je poprzez „ | ”, np.
    !levenshtein star trek | star wars
    .

  • !tekst tekst

    Wyświetla statystyki podanego tekstu (długość, liczbę wyrazów, ich długości, entropię tekstu i in.) oraz jego skróty MD5 i SHA1.

  • !zbior lista liczb

    Wyświetla informacje statystyczne dla podanego zbioru liczb (oddzielonych spacją lub przecinkiem) typu mediana, kilka rodzajów średnich, dominantę, odchylenie standardowe.

  • !przestepny rok

    Sprawdza czy podany rok jest rokiem przestępnym (366 dni) i jeśli nie jest to podaje najbliższy taki rok.

  • !data
    !data unixtime
    !data +/-przesunięcie

    Podaje aktualny czas i datę wraz z kilkoma dodatkowymi informacjami.

    Jako parametr można podać tzw. unix-time (Epoch), wówczas bot poda informacje o podanym czasie.

    Parametrem może być także przesunięcie czasu względem bieżącej chwili. Może być w przód „+”, jak i wstecz „-”. Zaraz za tym znakiem podać należy łańcuch tekstowy składający się z któregoś z elementów: „#w” (tygodnie; albo „#t”), „#d” (dni), „#h” (godziny; albo „#g”), „#m” (minuty) lub „#s” (sekundy), gdzie za „#” wstawiamy liczbę np.
    !data +7d
    .



    Dodatkowe funkcje:

    • w oparciu o moduł daty bot każdego dnia w godzinach rannych automatycznie wyświetla powitanie i informacje o danym dniu
    • dostępne jest polecenie !memo do sprawdzania niektórych informacji o kanale i IRC-u czy linków do wyników quizowych
    • wklejenie odnośnika (linka) na kanał powoduje pobranie i wyświetlenie tytułu podanej strony i dla niektórych serwisów dodatkowych informacji
    • dostępne są polecenia wyszukiwarek: !g/!google, !d/!ddg/!duck/!duckduckgo, !b/!bing, !y/!yandex, !yt/!youtube, !im/!imdb, !fw/!filmweb, !sp/!startpage oraz !qw/!qwant
    • w godzinach popołudniowych na kanał wysyłane są newsy z czytników RSS - przede wszystkim o nowych postach z forum, ale też z kilku luźniejszych źródeł (xkcd, APOD i in.) (zgłaszajcie nam propozycje na inne)
    • dostępne jest polecenie !peak i @peak do sprawdzania tegorocznego i ogólnego rekordu liczby osób na kanale
    • w przypadku skorzystania z bramki kanałowej i pozostania przy domyślnym nicku „Gracz_***” lub używania domyślnego nicka niektórych aplikacji bot zasugeruje jego zmianę na własny, unikatowy
    • bot po splicie ponownie ustawia topic, albowiem nie jest to robione przez serwery i w niektórych przypadkach topic się przez to gubił (był pusty dla niektórych)
    • z uwagi na zaobserwowane zjawisko, iż trudniej graczom odważyć się wpisać „!start”, niż udzielić odpowiedzi do już lecącego quizu bot za dnia po ok. 2 godzinach nieaktywności Quizbota sam go włącza, bo „się nudzi”

Masz pomysł na jakieś inne polecenia lub zabawy, bądź też dodatki do baru? Skontaktuj się z nami. :)

Sprawdź też: polecenia Quizbota i polecenia statystyk.
Avatar użytkownika
wilk (autor wątku)
Operator
Budda
 
Posty: 2064
Dołączył: sobota, 30 lipca 2005, 15:32
Ostatnia wizyta: dzisiaj, 13:54
Płeć: Mężczyzna
Pytań w bazie: 15610
Lubię quizy: klasyczne (np. Dizzy)

Powrót do O #QuizPL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: {Google} i 32 gości

cron